قاب زیبای پنجره

قالب پرشین بلاگ


قاب زیبای پنجره
اگر به خانه ی من امدی برای من ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه ی خوشبختی بنگرم...
نويسندگان
آخرين مطالب
 

٨٠% دخترها با این تیپ شخصیتی به دنیا میان،اتاق صورتی، لباسهای صورتی، کفش های صورتی، گیگیل های صورتی و خلاصه یه دختر بچه صورتی و دوست داشتنی و لوسی که همه دوست دارند بغلش کنند. نازش کنند، ماچش کنند.

 

 

 

دخترهایی که عاشق رنگ صورتی اند، همه وسایلشون رو صورتی انتخاب می کنند، از رنگ اتاقشون و وسایل تو اتاقشون تا حتی لباسهاشون ( بعضا فقط 2 یا 3 لباس به رنگی غیر از صورتی دارند!) کیفشون، کفششون، موبایلشون، لپ تاپشون، زیورآلاتشون و خلاصه هر چی که شما حتی نمی تونید فکرشو بکنید!!!

 

 

 

هر چی می خوان براشون پیش میاد، انگار جهان هستی گوش به فرمان آنهاست تا هر آنچه را که می خواهد برایش مهیا کند، جای پارک توی یه خیابون شلوغ، یه وسیله ای که لازم دارند و یهو هدیه می گیرند، و یا وقتی که از دست یکی ناراحت یا عصبانی میشن و یهو اون آدم یه بلایی سرش میاد (حتی میتونه از ذهنشون یه تصویری بگذره، مثل تصادف و همون بلا سر اون آدم بیاد!!!) همیشه همه از اینکه آنها هر چه می خواهند و برایشون فراهم میشه در تعجبند!

 

 

 

کسانی که این تیپ شخصیتی را دارند معمولا از پذیرش مسئولیت فراری هستند و حاضر نیستند مسئولیت هیچ چیز و هیچ کاری رو قبول نمی کنند. این موضوع حتی در مورد مسایل شخصی شون هم صادقه یعنی حتی مسئولیت انتخاب لباس، انتخاب غذا در رستوران، انتخاب رشته، انتخاب شغل، انتخاب همسر و ...

 

در راستای اینکه مسئولیت پذیر نیستند، آدمهای نرم و انعطاف پذیری هستند،( مثل خمیر بازی که در دست به شکلهای مختلف درمیاد، اینان نیز صرفا جهت تایید گرفتن از دیگران و مورد توجه بودن از نظر دیگران حاضرند به هر شکلی خودشون رو دربیارن و به هر صورتی تغییر شکل و تغییر جهت بدن که به این صورت نیازشون به توجه گرفتن رو برطرف کنند.

 

                        

 

و چون حتی نمی خوان که مسئولیت انتخابشون رو قبول کنند، پس اصلا انتخابی هم نمی کنند، در نتیجه دیگران به جای آنها تصمیم می گیرند و انتخاب می کنند پس آدمهای انعطاف پذیری هستند، بخاطر همین وقتی ازشون بپرسی که دوست داری کجا بری؟! میگن نمی دونم! اگه ازشون بپرسی دوست داری با کی بری؟! میگن نمی دونم! و اگه ازشون بپرسی دوست داری چی بخوری؟! میگن نمی دونم! (حتما همه شما دور و برتون کسی رو دارید که در یخچال رو باز می کنه و میگه دلم یه چیزی می خواد ولی نمی دونم چی!!!)

 

 

 

بسیار تایید طلب هستند!!!براشون بسیار بسیار بسیار مهمه که همه آنها رو تایید کنند، لباسشون رو،‌ نحوه رفتارشون رو،‌ کاری که می کنند و در واقع خودشون رو!

 

 

عاشق خرید کردن هستند،اونهم خرید زیادی و الکی!هر وقت حالشون بد میشه میرن خرید و چون معمولا و بیشتر مواقع حالشون بده پس در واقع همیشه در حال خرید کردنند و چون با حال بد خرید می کنند،‌ هیچوقت از خریدشون راضی نیستند و در نتیجه یا اصلا از آن خریدشون استفاده نمی کنند و یا اگر استفاده کنند نهایتا یکبار یا دوباره و بعد یا اون وسیله رو میندازند دور یا می بخشند! 

ادامه...

می تونند به راحتی به دیگران احساس گناه بدهند و به اون چیزی که می خوان برسند، یعنی کافیه که یه خواسته ای داشته باشند و کسی داوطلبانه نخواد اون خواسته رو انجام بده و یا اینکه کسی جایی بره یا کاری کنه که اونم دوست داشته بره یا انجام بده، با یه احساس گناه اساسی یه کاری می کنه که یا همه چی اونجوری بشه که اون میخواد یا اگر اونجوری نشد حتما به بقیه هم زهر بشه، ممکنه این احساس گناه  با یه نگاه معصومانه باشه.


بسیار خوش خوابند و می تونند به مدت طولانی بخوابند، خانمهایی که به راحتی تا ظهر می خوابند و یا اگر هم سر کار می روند و در طول هفته نمی تونند بخوابند همیشه دنبال یه فرصتی هستند که بخوابند.


دوست دارند در هر جمعی که قرار می گیرند جلب توجه کنند و از اطرافیان انرژی بگیرند، این کارو معمولا با ظاهر آروم و دوست داشتنی شون می کنند و اگر از این طریق نتونند با تمارض و خودشون رو به مریضی می زنند، کارهایی مثل غش کردن،‌ پایین اومدن فشارشون و یا هر کار دیگه ای که باعث بشه دیگران بهشون توجه کنند رو انجام میدن.

 

معمولا بی حس و حال،‌ افسرده،‌ نا امید، بی انگیزه، بی روحیه هستند و دوست دارند که بی حال روی تختشون یا کاناپه خونه ولو باشند و هیچ کاری انجام ندهند.


توانایی گریه کردن به صورت مستمر و بی پایان را دارند، به راحتی می توانند ساعتهای متمادی یعنی می توانند حتی هفته ها یکسره گریه کنند و بیشتر وقتها حتی دلیل گریه کردنشون رو هم نمی دونند،‌ فقط دلشون می خواد گریه کنند.


عاشق فال گرفتن هستند،‌ فال قهوه و تاروت و خلاصه هر فالی که وجود داشته باشه، به طالع بینی و کف بینی هم اعتقاد دارند، تنها کسانی هستند که حاضرند فالگیرهای توی پارکه براشون فال بگیرند و تحت تاثیر حرفهاشون هم قرار می گیرند.

 

 

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 30 تير 1391برچسب:, ] [ 10:40 ] [ Emily&fa ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

########## هم موسم بهار طرب خیز بگــــــــــذ رد/ هم فصل ناملایم پاییز بگــــــــــــــــذ رد/ گر نا ملایمی به تو کرد از قـضــــــــــا خود را مساز رنجه که این نیز بگذرد
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 1385
بازدید کل : 61298
تعداد مطالب : 452
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1





تبادل لینک

خرید بک لینک